ارائه دهنده انواع صندلی آرایشگاهی | صندلی برقی آرایشگاه

ساخت وبلاگ

انواع صندلی های سرشور آرایشگاهی

صندلی های سرشور آرایشگاهی در انواع مختلفی تولید و ساخته می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی هایی دارند. از این میان می توان به سرشور آرایشگاهی دستی، صندلی سرشور آرایشگاهی کفشی، صندلی سرشور نشسته ، صندلی سرشور دسته مربعی، صندلی سرشور مبلی، صندلی سرشور ایستاده، صندلی سرشور چند تکه، صندلی سرشور ثابت و متحرک اشاره کرد.

در سالن های زیبایی زنانه برای کوتاهی و رنگ کردن مو خانم ها مراجعه فراوانی دارند. از این جهت استفاده از سرشور آرایشگاهی امروزه رونق زیادی پیدا کرده است. عمدتا آرایشگران در بسیاری مواقع قبل از اینکه موی مشتری را کوتاه کند، یا تغییراتی در مو انجام دهند، مقداری از موهای مشتری را مرطوب می کند با استفاده از صندلی سرشور آرایشگاهی ، آرایشگران به راحتی مو مشتری را قبل و بعد از انجام کار می توانند شستشو دهند.

یکی از مدل های صندلی سرشور آرایشگاهی که به فضای کمتری نیاز دارند سرشور آرایشگاهی متحرک هستند این مدل از صندلی ها بیشتر در آرایشگاه های کوچک استفاده می شوند این صندلی ها از یک سطل و شیلنگ تخلیه و کاسه سرشور برخوردار است همچنین یکی دیگر از مزیت های آن ها این است که آن ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که این کار را برای آرایشگران راحت می کند.

استفاده از صندلی های سرشور آرایشگاهی ایستاده به مراتب سخت تر از نشسته هستند در این نوع صندلی های سرشور آرایشگاهی امکان نشستن وجود ندارد و همچنین کاسه سرشور آرایشگاهی روی پایه ای قرار گرفته شده است که نسبت به صندلی های نشسته کار را سخت تر می کند ولی این مدل صندلی های برای سالن هایی که فضای کافی برای استفاده از انواع صندلی های نشسته ندارند بسیار مناسب بوده و کار را برای آن ها راحت تر می کند.

استفاده از صندلی های سرشور آرایشگاهی در آرایشگاه به ویژه زمانی که نیاز دارید ارتفاع صندلی را هنگام انجام امور افزایش دهید بسیار مناسب بوده و به راحتی می توانید از این نوع صندلی ها استفاده کنید.

صندلی های سرشور آرایشگاهی از جمله اساسی ترین و پرکاربردترین صندلی های آرایشگاهی و ملزومات کاربردی در ارایشگاه های زنانه است. در هنگام شست وشو سر و موی مشتری امکان اینکه آب بر روی صورت مشتری بریزد زیاد است و این کار باعث ناراحتی مشتریان خواهد شد جهت جلوگیری از این امر معمولا در سالن های زیبایی از صندلی های سرشور آرایشگاهی استفاده می شود. نوع نشسته آن ها سهولت کار را برای آرایشگران به ارمغان می آورند انواع سرشور آرایشگاهی مختلف و متنوع است.

امروزه گرایش به حرفه آرایشگری به جهت پر متقاضی بودن ، از رونق زیادی زیادی برخوردار شده است به همین جهت برندخای مختلفی در تولید و ساخت صندلی های سرشور آرایشگاهی فعالیت دارند کیفیت و قیمت محصولات در هریک از برندها متفاوت است در بازار و فروشگاه های آنلاین می توانید در مورد هریک از این صندلی های سرشور آرایشگاهی اطلاعات کسب کنید و بهترین نوع را مطابق با نیازتان خریداری کنید.

ارائه دهنده انواع صندلی آرایشگاهی | صندلی برقی آرایشگاه ...
ما را در سایت ارائه دهنده انواع صندلی آرایشگاهی | صندلی برقی آرایشگاه دنبال می کنید

برچسب : انواع صندلی های سرشور آرایشگاهی,سرشور آرایشگاهی, نویسنده : barberia barberia بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:19

نکات مهم در استفاده از تخت برقی

تخت برقی قابل تنظیم دارای ویژگی هایی از جمله تنظیم برای استفاده آرایشگران ، راحتی مشتریان هستند که این ویژگی ها باعث استقبال زیادی برای استفاده شده اند.

طرح

تخت برقی معمولاً با یک قاب بیرونی چوبی یا فلزی زیبایی به قصد متناسب شدن با دکوراسیون سالن زیبایی طراحی می شوند. تخت برقی دارای سکوهای مستقل سر و پا هستند که زاویه آنها را می توان با استفاده از موتورهای برقی تنظیم کرد. برخی از پایه های قابل تنظیم بالا دارای مفصل بالشی دیگری هستند که به شما امکان می دهد زاویه پشتیبانی را برای گردن خود هماهنگ کنید.

اندازه

تخت برقی معمولاً به اندازه تخت های معمولی در می آیند و هر کدام بسته به اندازه می توانند راحتی را برای مشتری و آرایشگر داشته باشد.

عملکرد

نکته اصلی فروش تخت برقی توانایی آن در بالا بردن سر و پاها در زوایای مختلف است که مستقل از یکدیگر هستند. از مزایای این امر می توان به بهبود جریان خون اشاره کرد تا مشتری خسته نشود و احساس راحتی داشته باشد.

تخت برقی دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشد اغلب از انواع تخت برقی در مراکز پوست و زیبایی و بیمارستان ها استفاده می شود که کاربرد بیشتری در این مراکز نسبت به سالن های زیبایی دارند.

انواع

تخت برقی برای پوست و زیبایی در مراکز زیبایی که به عنوان تخت پوست و زیبایی شناخته می شود کاربرد ویژه ای دارد در این مراکز از این نوع تخت برقی برای لیزر کردن موهای زائد استفاده می شود که استفاده از تخت برقی در این حوزه کاربرد بسیاری دارد. یکی دیگر از انواع تخت برقی که به عنوان تخت اپلاسیون شناخته می شود کاربرد بسیاری در سالن های زیبایی دارند از این نوع تخت برقی در آرایشگاه ها استفاده می شود این نوع تخت برقی به دلیل تنظیم و داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع کاربرد بسیاری در حوزه اپلاسیون دارند. نوع دیگر از این تخت برقی تخت های میکاپ شناخته می شوند که این نوع نیز در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی برای میکاپ استفاده می شوند که به دلیل تنظیم برقی پشتی و ارتفاع این صندلی ها آرایشگران متناسب به ارگونومی بدن مشتریان می توانند از این نوع تخت برقی را تنظیم و استفاده کنند. نوع دیگر از این تخت برقی شامل تخت های ماساژ می شوند که این نوع تخت ها همانطور که از نامشان مشخص است برای ماساژ در سالن ها استفاده می شوند این نوع تخت ها برای ریلکس کردن و ماساژ دادن بسیار مناسب بوده و به دلیل تنظیم راحت و برق آن ها متناسب با ارگونومی بدن از راحتی بسیاری برخوردار هستند.

تخت برقی دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشد که بسته به طرح و رنگ و مدل تخت قیمت آن ها متفاوت می باشد جهت تعیین قیمت بجز این موارد، مواردی ازجمله کیفیت، جنس روکش، دوام تخت نیز موثر می باشد.

ارائه دهنده انواع صندلی آرایشگاهی | صندلی برقی آرایشگاه ...
ما را در سایت ارائه دهنده انواع صندلی آرایشگاهی | صندلی برقی آرایشگاه دنبال می کنید

برچسب : نکات مهم در استفاده از تخت برقی,فروش تخت برقی, نویسنده : barberia barberia بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 ساعت: 1:15